Pinse mc tur på 830km.

Turen som skulle være 700km ble til 830km føre jeg var hjemme igjen.

Målet var Tindevegen i Øvre Årdal. Vi tok oss dit, vi kjørte over fjellet og ned til Lom. Da vi gikk av syklene i Lom for å spise middag hadde vi 460km på trippen, da viste gps at vi hadde 320km igjen til Krakken og utgangspunktet vårt. Jaja, nå fikk vi ta middagen først og så fikk vei være vei.

Æljpomfri’n.

Vi satt på restauranten og alle hadde bestilt Elg burger, noen med pomfritt, og noen uten pomfritt. Og vi fikk nå maten vår alle som en, bortsett fra’n Gøran. Han ble nå litt bekymret, og gamle minner dukket opp fra da han hadde sittet og ventet på maten og var den som aldri fikk maten sin, eller så seint at han ikke fikk spist før de andre i gruppa var ferdig. Så han Gøran rettet seg nå litt opp, gikk bort til disken og dro pusten mot ekspeditrisa og sa -øøhh du, hvor blir det ta denna Æljpomfri’n min? Akkurat i det han sa det skjønte han at han hadde sagt noe helt feil og vi brast i latter. Så hver gang han nå kaller på meg i CB radioen når vi kjører får han til svar -nei den æljpomfri’n er itte klar!

Minner vi seint vil glemme.

Det ble mange fine bilder fra turen. Det ble filme en del også, mye film. Det blir tatt mye mer film enn man trenger, men det er for å sikre at jeg skal ha å velge på når jeg kommer hjem og skal redigere. Film og bilder, det er der minnene ligger. Ja de ligger litt i hode også, men er du som jeg så trenger du noen bilder som hjelp til å huske hva du har vært med på. Denne supre gjengen her tilbakela fra 760km til 830km denne fantastiske dagen. Sjøl var jeg hjemme igjen 0140, da hadde jeg 18 timer på Goldwingen og 830km på trippen.

Under bildene ligger videoen fra turen. 

Her er bilder fra turen.

Takk for en helt fantastisk dag på to hjul.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg