Det skal kjøres i overkant 700km i morra.

Overkant av 700km, hvor lang tid det tar veit vi ikke før vi er hjemme igjen.

I morra starter vi på, sikkert årets lengste dagstur, som vil gå litt over 700km. Vi reiser tidlig, når vi er tilbake veit vi ikke. Målet er Tindevegen i Øvre Årdal. Jeg har aldri kjørt den veien før, ikke på sommer eller vinter. Men i morra skal vi opp og se på brøytekantene, er det ikke derfor man reiser dit da? Det høres sikkert ut som galskap for mange, at man kjører dit for å se på brøytekantene, men det er jo ikke bare brøytekantene vi får ut av turen. Neida, vi får kjørt en mengde med kilometer på syklene våre på veien. Vi får delt gode historier, og ikke minst skapt nye minner sammen når vi nå skal gjøre en slik dagstur sammen. Jeg både gleder og gruer meg litt.

Har gjort tilsvarende før.

Jeg har noe gode dagsturer under beltet fra før. Da sønn i huset en periode bodde i Kristiansand kjørte jeg flere ganger tur retur, det var turer på 860km på en dag. På mc har jeg fra før en 710km på dagstur. I morra passerer vi nok 750km før vi er hjemme igjen.

Sjekk av sykkel.

Før turen i morra har jeg vært ute i garasjen og tatt en sjekk på sykkelen. Blant annet en visuell sjekk på dekk, peilet vann og olje og sjekket dekktrykk. Her skal alt være klart til avreise.

Helse sjekk?

Jo blodtrykk og puls er innafor.

Det kommer sikkert bilder og film fra turen om et par dager.

Ønsker alle en fin Pinse. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg