Overdose.

Når det skjer så skjer alt på en gang.

V70’n sto på flatt hjul da jeg kom hjem i går, da jeg skulle jekke den opp for å sette på et sommerhjul, slik at jeg kom meg til dekkverkstedet falt bilen av jekken 3 ganger pga av isen. Jeg fikk på hjulet, kom meg til Digerud Dekkservice som tok bilen rett inn og vips så satt det 4 nye vinterdekk på V70’n.

Bilen til Silje måtte kjøres bort på verkstedet da den pajet i går, det var en slange som ikke var blitt festet riktig så den hadde hoppet av. Null liv i den 🙁

Ja og ikke nok med at V70’n falt av jekke, jekken dro jo også med seg lista som sitter på døra, så da må jeg ha den ny.

Takstein har løsnet fra taket på garasjen så det var nå bra Toyota’n ikke sto under der.

Hmmm…ja og ikke nok med det…idag er det jaggu helga igjen!

Vi tar ukas siste dag og ser om vi ikke får gjort noe hyggelig i helga.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg