Jeg prøver igjen.

Vi prøver igjen da.

Det er ikke annet å gjøre enn å sette seg i bilen og starte. Kommer vi fram så kommer vi fram. 

Slik tenkte jeg ikke da jeg prøvde å ta turen til Trysil forrige gang, det var den turen jeg måtte reddes med to biler og biltralle.  I dag har jeg igjen muligheten til å prøve en ny tur til Trysil, denne gangen også med tilhenger og materialer som skal være med oppover. Jeg gleder meg veldig til å ta fatt på turen.

Materialene som skulle vært oppover da bilen stoppet ble kjørt opp seinere i uka, tur retur en ettermiddag/kveld, nå tar jeg med ei vending til. Og jeg har trua, jeg har jo gjort en tur i mellomtida. Men trist var det å komme inn på hytta den tirsdagen, og vite at det var der jeg skulle ha tilbragt ei mye etterlengtet helg. Når jeg kommer opp i kveld, da skal jeg være der til søndag.

Baggen er pakket, maten pakkes etterpå. Tilhenger’n står klar og pakket og skal bare kneppes på bilen når jeg kommer hjem, så bærer det nordover. Og nå skal alt som ligger her få ligge igjen her hjemme…

Turen kan bli “seig” oppover da dagen her startet føre kl 0500. Men vi lader opp med Monster, sjokolade og kaffe  😊 og Spotify på fyll guffe. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg