Hei, du kan ikke se sånn ut!

Prøv å se ut som folk da!

Eller jeg mener jo selvfølgelig som en Harley, som kommer fra et “møblert” hjem 😂

Dauingene måtte bort!

Ja de måtte rett og slett bort føre vi kunne møte til turen idag. Som du så på innlegget her var det en del proteiner på vindskjermen min fra forrige tur, den da jeg var på jakt etter middag, burgeren som jeg fant på Elverum. Greit med proteiner, men ikke i form av insekter, jeg er ikke helt der ennå…👀

Så det var bare å forte seg å finne frem bøtte, svampen og microfiber kluten da jeg kom hjem i går. Det måtte jo regne de siste 5 km hjem i går, men her jeg befinner meg, her var det ennå ikke regn. Det ble en vask i rekord fart, i dag skal det jo være knall sol. Har trua på at jeg får kjørt rein Ultra i hele dag.


Jo da det skal nok bli en fin dag idag. Vi får se hvordan det gikk med rekene når jeg kommer tilbake fra turen. Jeg trur sannelig kameraene blir med på turen i morra.

Lag en fin dag mens vi venter på oppdatering i kveld 👌

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg