Ut og jakte middag.

Jakte middag?

Ja det var det det sto på Facebook statusen min i sta, så da var det bare å hive seg på Ultra’n og følge nesa. Den nesa var ikke fornøyd føre jeg kom til Elverum, eller var det cruisekontrollen jeg ikke klarte å få stengt?

Nja…

Så havne jeg i Elverum da. Der var det en veldig god hamburger som venta på meg. Jakta ble god, maten var god, turen var veldig god. Hue fikk luft, Ultra’n fikk luft, jeg ble mett og Ultra’n veldig sulten. Du skjønner den er så og si helt tom for bensin. Men den klager ikke, den tåler å stå tom i garasjen over natta i påvente om påfylling.

Verre er det med rytteren, han trenger et par knekkebrød nå før han tar kvelden. Og til dessert er det en kald øl og litt chips.

Så traff jeg dissa folka.

Etter å ha kjørt fra Elverum til Kongsvinger måtte jeg jo ha kaffe, ettermiddagskaffe. På Krakken traff jeg på dissa folka. Her ble det noen kopper kaffe og koselig prat. Og jeg trur sannelig vi alle kom oss hjem før det kom regn, det så litt usikkert ut ei stund her.

Så ble en litt kjedelig dag fin læll, da er’n fornøyd 😉

En fin kveld til alle

2 kommentarer
    1. Så fin dag 🙂. Jeg ender vel med mageknip i natt, etter fråtsing i moreller. Samma det, kommer til å være verdt det okkesom 🤪. Ha fortsatt fin kveld 😉.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg