Hva trur du, legge om kosten?

Som regel bare blankt.

Det er som regel bare blank gugge som er igjen når et insekt treffer vindskjermen. Jeg lurer veldig på hva et insekt inneholder, noe så seigt og guffent…blææhhh!

På turen hjem fra Elverum i går smalt det skikkelig to ganger i vindskjermen, og jeg mener det SMALT skikkelig! 

Den første her var blank inni, skulle tru det gikk lett å bare tørke bort, men nei. Etter mengden å dømme var nok detta en ganske stor flyvende farkost. Jeg så han komme, jeg så splatten og det som forsvant videre over vindskjermen og over hue på meg.

Denna andre under her.

Jo den også ga et skikkelig smell i skjermen da den traff. Det er ikke like mye igjen av den, kanskje den ikke var like stor, eller kanskje den var hardere i skallet og ikke splatte så mye som den første? Men denna, i motsetning til nesten alle andre jeg får på skjermen, så la denna igjen rødt…

…blod?

Neimen om jeg veit. Men et kjapt søk Google sier at insekter har mange fordeler, som mat og næring. Jeg er litt usikker på om det gjelder de som krasjer med skjermen min når jeg er ute og kjører Ultra’n? Men du kan du følge linken her og lese sjøl, kanskje du vurdere å legge om kostholdet 😉

Lag en en fin dag, og du…jeg tar en bolle “kønn” 😉

6 kommentarer
    1. Akkurat de proteinene kan du ha for min del 😁. Skal du selge inn framtidas mulige matfat, så må du nok jobbe litt med presentasjonen 🤣😉.

    2. Det MÅ JO være blod? Ellers ganske ekkelt! 😀 Og lurer på hvordan slags insekt det er. Fluer ser vel ikke sånn ut inni? Blanke mener jeg? Æsj,

      1. Jeg har ingen aning, men det er noe fæl gugge å få på vindskjermen 😬 Men det er jo positivt at dem havner der da, kjett å få alt detta i ansiktet 😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg