Når du starter dagen…

…som på maleriet.

Det ble en brokete og tøff start på dagen idag. Natta ville liksom ikke være med meg, det ble nesten håpløst å sovne, klokka var nesten 03:00 sist jeg så på den. Når jeg da våkner litt føre 06:00 så sier det seg sjøl at dagen starter litt brokete. Men det er bare å knyte neva, hive seg i dusjen og gå på 😉

Det blir litt for stille. 

Jeg ser på maleriet som Tove Noer lagde av meg, til meg, det gir ro og refleksjon, det hjelper. Det bildet skal jeg ta vare på og verne om. Det fanget et sårt øyeblikk.

Charlottenberg.

Det ble en eftas tur til Charlottenberg med sønn idag. Jeg ringte og lurte på om han ville være med en tur til Sverige. Så jeg svingte bortom han så vi fikk oss en tur. Det må jo så klart gjøres en tur innom ELVIERS på turen. En hamburger spesial ble dagens middag. Det var jo helt greit, jeg hadde bare spist 3 knekkebrød og en bolle “kønn”.

 

Det ble ikke mye matnyttig med hjem, bortsett fra et brett med Mariestad, som er matnyttig, så ble det bare kose artikler med tilbake. Det er vel greit det, litt usunn skal’n jo være i ferien.

Nå blir det litt tv utover kvelden. Senga skal få besøk så fort jeg kjenner at behovet melder seg, må være ladet og klar til i morra. Litt før kl10:00 durer det igjen i Ultra’n med retning Hamar 😉

Lag en fin kveld.

 

6 kommentarer
    1. Maleriet, som et kunstuttrykk, er veldig fint. Det er bra du finner ro i det, og at det hjelper, god kunst skal gjøre det. Er litt fascinert likevel, for det bildet vekker helt andre stemninger hos meg. Det er vel kanskje sånn kunst skal fungere 🙂.

      Koselig å dra på tur med sønn, da ! Nå åpna du dagen med kosthold – skal vi snakke om hvor mye hamburger man kan sluke i løpet av en ferie ?😂

      1. Bildet inneholder tanker og følelser som var veldig tunge da det ble tatt. I dag så er jeg på et mye høyere og bedre plan enn da det ble tatt, altså ting har gått i positiv retning 😌 Har opplevd mye i den siste perioden 🙄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg