Alarmen går!!!

Det var jo bare å rive seg opp!!!

Det var tidlig på morran, jeg var nok ennå litt i drømmeland.

Plutselig gikk alarmen…

Jeg heiv meg opp og så rundt meg og skjønte ikke helt hva som skjedde, så så jeg det lyste ved siden av meg i senga…MOBILEN! Jeg hadde jo satt på alarmen på mobilen, jeg skulle jo være på Skarnes til klokka 10.

Pjuhh…

Da var det ingen fare, det var bare en veldig uvant greie å ha på alarmen på mobilen. Det er jo tross alt ferie og den alarmen har ikke blitt brukt på over to uker. Men våken ble jeg, og ikke lenge etterpå dura det i Ultra’n.

Ferden gikk til Hamar.

Målet med turen i dag var Hamar Bike Store. Ny olje til motor, primær og girkasse sto på handlelista. Det ble en fin tur dit, så til senteret, et senter, veit ikke hva det het 😂, der ble det middag. Så videre til brygga, der ble det dessert i form av is og kaffe.

I morra står en ny tur på agendaen. Da går ferden til Varmskog Kafe og rekesmørbrød.

Men nå er det på tide med en 2.middag, pasta og kjøttfers. God kveld til alle 😊

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg