Detta må du bare få med deg ;)

På -dagen idag- får vi se alt fra Nordens største rekesmørbrød til møte med en stortingsrepresentant.

Ja det må jeg si, en dag kan vel ikke inneholde mer enn detta, ihvertfall ikke for en helt vanlig Biker sånn midt inne i sommerferien sin, på vei til Värmskogs Café.

Men det første først. Vi møter på Krakken på CK Arkoveien kl11:00. Vi er 12 sykler som møter her, etterpå blir vi 14 sykler i følget. Mange grupper er representert. Vi har ryttere fra All In Mc Granli, Odd Fellow Riders, Stella Polaris Mc Norway og Facebook gruppa Mc Turer Kongsvinger. Og skulle det være flere så må jeg bare få beklage at jeg ikke fikk med meg alle.

Men det er en god blanding mc entusiaster, alle med en felles interesse som er å kjøre motorsykkel sammen, og i dag med et felles mål å om spise rekesmørbrød.

Kunne gått skikkelig ille.

Turen dit gikk fint, det vil si at det var et lite øyeblikk litt vel spennende for meg. Bare noen km føre vi kom frem til målet vårt hoppet det en bukk over veien, ikke mer en 5 meter foran sykkelen min. Godt at reaksjonsevnen er god for her var det full nødbrems for å ikke kjøre på bukken. Med litt høyt adrenalin ankom vi Varmskog Kafe.

Her skulle det vise seg at køen skulle vare i litt over en time føre vi var innafor dørstokken. Men smørbrødene var god, samtalene i køen var lystige så jeg synes nå det var verdt det 👌

Møte med en stortingsrepresentant.

Ja hvem skulle vel trudd, da jeg satte meg på Ultra’n på Krakken idag, at jeg skulle sitte på verandaen til stortingsrepresentant Tor Andre Johnsen og drikke kaffe og spise kaker 😁 Ja vi var invitert til kaffe, veien gikk jo praktisk talt rett utafor hytteveggen hans, klart vi måtte innom og på kaffe. Det ble en veldig hyggelig visitt med lett prat og latter. Jeg takker så mye for kaffen og visitten ☕Skal ikke se bort fra at vi møtes igjen.

Her er noen i reisefølget.

Det går i latter, vitser og vittige kommentarer fra dissa folke her. Her er ingen redd for å by på seg sjøl. Uansett tilhørighet, hvem du er eller hva hvor du kommer fra, her er det plass til alle. Det er kun en ting som teller her…vår felles interesse for motorsykkel.

Det kommer film fra dagen, men den kommer nok ikke før om et par dager. Inntil da så ønsker jeg alle en god kveld, fortsatt god arbeidsuke til de som jobber og fortsatt god ferie til de som er i den 😊

Knutern logger av for idag 😌

 

8 kommentarer
    1. Det ER en brødskive under der, altså 👀 😃???

      Levende turbeskrivelse ! Litt annen innfallsvinkel – men når jeg drar på kurs, så blir det ofte gode menneskemøter som bonus. Rett og slett fordi sjølve interessen binder oss ihop 👍.

    2. Jeg tenkte jeg kanskje kjente noen i Stella Polaris, men fikk ikke forstørret bilde på Facebook -siden på mobilen. Skal sjekke på PC-en 😊 Sikkert Koselig tur 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg