Skulle tru detta var langfredagen.

Det er ikke lett å sitte stille.

Nei dagene må fylles, det er som om jeg dårlig tid, det er så mye jeg skal rekke…? Så da jeg våknet idag tenkte jeg det at det er to ting jeg må gjøre i dag, bare to ting, men det har tatt storparten av dagen.

Først måtte jeg ut og prøve en 5 mils sykkeltur, samme runden jeg gjorde i fjor. Så tenkt, så gjort.

Så var det ting nr to på dagens agenda, skifte hjul på XC70, over til vinterhjul! Ja du leser riktig, til vinterhjul. Det har seg slik at det snør i Trysil, derfor må vinterhjula på. Jeg kjøpte bilen i går, her er det bart så bilen ble levert på sommerhjul, funker dårlig i Trysil og Bittermarkavegen. Men nå er’n klar med både vinterhjul og henger.

Det var nå enda godt jeg tok en sjekk på den henger tilkoblinga, for denna bilen hadde en 13pin kontakt og hengeren hadde en 7pin kontakt, så kjapt over til Circle K og kjøpe en overgang. Nå er vi klare, alt lyser og er i orden.

Nå har jeg vel egentlig tatt kvelden, middagen er spist, en øl er tatt opp og det er vel egentlig litt tv som står igjen på agendaen.

Fortsatt god tirsdag der ute…jeg logger av 😉

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg