En avgjørelse ble tatt.

Nå får vi se om det var rett valg.

Bytte bil, det har vi prate om før, behovet eller lysta på en 4×4, en bil jeg kan dra henger med, kjøre på fjellet med, ja bruke til alt. En slik bil skulle prøves idag, og det gjorde vi, jeg og brorsan på tur igjen.

Først skulle vi prøve en 2007 MB R-klasse. Den gikk fint, men det var noe som vi ikke ble helt dus med, så vi tok ingen avgjørelse på den.

Vi takket for turen og reiste til neste objekt, en 2008 Volvo XC70 Summum.

Her falt det meste på plass, sikkert fordi jeg har kjørt V70 i 3 år nå, så valget falt på XC70 D5 185hk.

Jeg fant meg godt til rette i XC70 og hadde en fin tur hjem bak rattet på den, og følelsen på at jeg nå har rett bil som går til alt er sikker.

Men det ble en lang dag som startet kl07 i dag. Jeg kom inn døra hjemme på Sjøli for noen minutter sida, bør få i meg noe mat, en baguette på hele dagen er noe snålt for magen og kroppen.

Gutta på tur tok sine forhåndsregler blandt folk.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg