På tur med jentene, men først…

Noen ganger trur du ikke det du ser.

Det var akkurat det som skjedde her i dag, jeg våkner, jeg ser på klokka…den viser 0825!!! Nå står jo ikke denna dagen til kvelds…men det gjorde den. Men når sov jeg til 0825 sist? Kan jeg ikke huske.

Men dagen begynte nå rolig og fint, jeg vurderte om jeg skulle sykle en tur, men det var minusgrader og jeg fryser så veldig på beina når det er kaldt på sykkeltur, det ble skrinlagt. Så da fyrte jeg opp i peisen, satte på tv, fulgte fortsatt med på gradestokken, den ville ikke stige nok, la inn en pinne til i peisen, tok meg litt frokost. Det ble middagsrester fra i går til frokost idag, eggerøre over grønnsaker med to knekkebrød og et eple.

Så ringer telefonen, det er Tiril og Milla som lurer på om vi ikke skal gå en tur opp til Granli Varden, det klarte jeg ikke si nei til og det var et veldig fint gå-vær ute, så da ble det tur til Varden.

Det ble en fin tur på 8km og litt over to timer, så avsluttet vi med en kaffe på krakken her på Sjøli. Der ble vi sittende og prate om et annet tema, som skal iverksettes i morra, kanskje. Jeg er spent, gleder meg, gruer meg på en og samme tid, et valg skal tas…om jeg tar det, er det da det rette valget? Det kommer det mer om i morra.

Lag en fortsatt fin søndags kveld. 

 

2 kommentarer
    1. Her ble det jakt etter blåveis i dag, men det var nok for tidlig ennå. Så jeg måtte nøye meg med biler av fugler og steiner isteden. Jeg har fri i hele påsken, så litt turplaner må man legge. Kan jo ikke sitte inne i slikt flott vær.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg