I følge brorsan kunne dette vært gjort på en bedre dag.

Og det hadde han vel rett i.

Flyttedagen, søndag, altså i går, kunne vært gjort på en bedre dag…? Jo kanskje, men det er vinter og vinter kommer med kalde dager, ihvertfall er det slik at det er normalt med kalde dager, og det fikk vi!

Jo også var det slik at vi tenkte vi kunne ta en øl etter flyttinga, men brorsan hadde bare en boks hjemme. Jeg forslo en tur på butikken, da fikk jeg klar beskjed -du veit det er søndag!!! Ja…så da…da ble det ikke noen øl etter flyttinga. Så kunne vi gjort detta på en mer passende dag…haha mulig det 😉

Klokka var 0750, sånn ca, da jeg gikk ut for å starte bilen i går, da var det -19’C og en tilnærmet skyfri himmel, du veit hva det betyr? ISKALDT!

Men det var ikke alt som var like negativt med temperaturer ned mot fryser nivå, nei klart ikke, for når du skal tømme fryseren og varene må ligge litt ute før de kommer tilbake i fryseren, ja da er det jo fint at det er like kaldt ute som det faktisk er i…fryseren 😉

Men nå var det det eneste jeg kunne finne på som positivt også da, for fy å fyttigrisen som jeg ikke liker kulda lenger 😀

Dagens plan var å kjøre maskinrens på vaskemaskinen – check! Så skal jeg rydde inn litt klær i skapene – ikke check, ennå, skal prøve litt nå, når jeg er ferdig med å skrive her…ferdig!

Lag en fortsatt god kveld 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg