Total stillhet, den første natta i huset.

Ikke en lyd.

Det var litt rart å skru av alt rundt meg i går og gå sengs. Har jeg huska å skru av lyset, blåste jeg ut myslyset…jo det ble både mørkt og stille da jeg gikk ut av stua og til sengs.

Sovet har jeg gjort som forventet, brukte litt tid på å sovne, våknet en halvtime før alarmen, men følte meg egentlig klar for en ny dag.

Kulda biter fortsatt fra seg med -19’C på utsida, men huset holdt seg godt i natt med 18’C på innsida. Det er fyr i peisen, jeg skal straks ut og starte bilen før turen går til ei ny uke på jobb.

Lag en fin dag i kulda, holde varmen.

Lyset vil alltid lyse her, natt eller dag, aldri helt mørkt. 

3 kommentarer
    1. Føles det ikke greit å starte med litt “blanke ark” igjen? Nå skal ny minner bygges og nye drømmer skapes 😊

    2. Alle vaner som brytes er merkelige til å begynne med, så blir de nye rutinene til vaner og så går det greit liksom. Man må bare innstille seg på at sånn er det nå og gjøre det beste ut av det. Dra fram alle fordelen og ikke dvele ved ulempene. Lykke til i nytt hus og med ny “livsstil”

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg