Berit & Klaus er helt topp.

Berit Nordstand og Klaus Sonstad er det nye radarparet, eller den dynamic duo vi ser på tv når Truls og Øyvind ikke er på tv. 

Nå er det ikke slik at vi setter den ene føre den andre, for de er like gode begge to. De har hver sin humor og vært sitt formål med programmet de lager.

Berit er jo så fokusert på at maten skal være riktig og sunn, alt skal være en byggekloss med et mål om å gi kroppen det ultimate av næring for å bli rustet fysisk og psykisk.

Øyvind og Truls har ikke det samme fokuset på næringsstoffer og nyttig mat. Men maten skal være god, se flott ut og være en opplevelse når du spiser den.

Hmmm jeg burde vel egentlig være mer lent mot Berit og Klaus, men Øyvind og Truls ligger nok mitt hjerte, eller mage, nærmest. Og maten deres ser nok mer ut lik min meny.

Felles for dem alle fire er at de er morsomme å se på. På Menyen min idag sto det poteter, seibiff med løk og smørkokte gulrøtter. Synes ikke det var så ille til Berit og Truls sitt program, sjøl om jeg kjenner litt på meg at ho Berit ville sikkert kommet med en liten kommentar.

Det er litt igjen av kvelden så gjør den god. Vi har akkurat gjort en liten tur med en bunnklaka Volvo som trengte en liten kjøretur, og en som trengte å lufte hue litt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg