Alarmen går og jeg ser etter nærmeste utvei!!!

Fy fela altså!

Første gangen jeg skulle koke meg egg, ja da var det nesten så jeg fikk hjerteinfarkt, storma inn i klesskapet for å hente brannslukningsapparatet, for så å evakuere bygget…skal vi se, finne brannslukkingsapparat for så å evakuere? Hmmm ville nå ha gjort et forsøk på å slukke før jeg evakuerte kanskje…ja!

Men altså, egge koking, den egge kokeren jeg har, kjøpt på Europris, skal si deg det jeg at når den går av første gangen så er det så du ser etter nærmeste fluktvei…den låter som en brannvarsler!

Og akkurat midt oppi denna alarmen der går alarmen på mobilen, klesvasken er klar! Herregud, om ikke hjerte pumpa nok nå så gjordet ihvertfall det nå! Jeg bruker mobilen og nedtelling for vaskemaskinen står i kjelleren, om ikke jeg har en alarm på når vasken er klar så glemmer jeg hele maskin, det er litt dumt da klæra raskt bør komme på snora til tørk.

Så blei det mat da. Ikke en middag, vil noen si, men det ble nå et greit godt måltid detta også. Lefse, som jeg husket å kjøpe på butikken idag, potetsalat, paprika, egg med salt og ei god stripe majones. Dissa to lefsene ble så kraftige og fylte at det kjennes ut som om jeg har spist ei hel høne…men jeg har bare spist egga altså 😉

Lefsene og eplene er spist og skylt ned med ei flaske Julebrus. En film ruller på skjermen og jeg klarer faktisk å ta en rolig kveld.

Så da ønsker jeg alle takk for titten og en god kveld denne Lille Juleaften. 

 

1 kommentar
    1. Kjekt med alarmen, men ikke så mange at det blir hjerteinfarkt av det. Koselig at du koser deg, det gjør jeg også i kveld. Ønsker deg en god jul og håper du får en fin dag i morgen 🎅😊😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg