Ja jeg veit det er mandag!

Når du trenger ei stripe eller tre.

Jeg veit det er mandag, men trenger du ei stripe så trenger du ei stripe. Sånn er det bare. Og idag trengte jeg faktisk tre striper.

Blei litt seint med middagen, men jeg får ikke laget den noe før så sånn må det bare bli. Middag spist, og øya begynner å bli tunge. Da er det bare å snurre i gang kaffe, som idag også fikk selskap av tre striper….sjokolade.

Nå var vist klesvasken her klar. Så mens jeg henger opp en vask får dere fortsatt lage en fin kveld 🙂

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg