Kan man ha noe til felles med en jakthund?

Skogens stille morgenstund med snø som faller.

I dag begynte dagen kl0500. Det er jo helg og fri, så klart, da er det jo bare å komme seg opp. Men det skal jo ikke klages over at dagen starter tidlig, tenk om jeg hadde sovet til nå…kl1130. Da hadde jeg fått en meget kort lørdag. Nei sånn skal det være, utnytte tida, opp og ut! Litt sånn som en jakthund 😀 Der har vi noe felles.

Ja nå har jeg fått til både frokost, trim og aktivitet og klokka er bare 1130. Kom inn døra nå å fra en tur til Granli Varden. Jeg måtte ut og sjekke forholdene til i morra.

Her er ruta jeg gikk.

Forholdene var veldig fine, passe med snø sporene, ikke glatt og ingen vannpytter du tramper igjennom på. Nå er det jo ganske mildt så vi får tru det holder seg slik til i morra.

Icebug

Valget av sko ble i dag ICEBUG piggsko. Jeg var jo litt usikker på om det var glatt på turen, en bekjent av meg fikk smake isen på samme turen, gikk ikke så bra, issvuller og glatte overflater. Men det var ikke noe behov for de skoene i dag så jeg kan like gjerne gå i Crispi Kongsvoll støvlene i morra. Men ICEBUG skoa er gode å gå i, fungere veldig fint som tursko.

Nå er kaffevannet klart, det skal gjøres kokt egg og kaffe/te til lunsj. Så skal jeg se om jeg klarer å sette meg stille en liten time…

Lag en fin formiddag. 

Kveldsmaten i går var ikke så dum den heller 😉

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg