Kan ikke huske sist.

Ikke hverdagskost.

Å gjøre som jeg har gjort idag, det er neimen ikke hverdagskost. Jeg kan ikke huske siste gangen jeg klarte å gjøre detta.

Men det kan jo hende at en rekke hendelser idag gjorde at detta var dagen for å gjennomføre en strekk. Ja en liten sofastrekk faktisk. Du veit det at når dagen begynner tidlig, sånn 0500, full fart med klesvask, aktiviteter og en gåtur til Granli Varden, jo da var det nok sikkert den rekken med hendelser som skulle til for at jeg fikk såpass med ro kroppen at jeg klarte å vippe meg ned på sofaen en liten tur. Hvor lenge, tja, da øya datt igjen var det så vidt begynt å bli skumring og når jeg så ut igjen så var det tilnærmet mørkt. Godt å finne ro til en slik strekk idag.

Nå har jeg akkurat kommet inn døra og fylt opp et glass, en film ligger i Blueray spilleren og resten av kvelden er satt. Litt godis ligger i bollen.

I morra er det ut på ny gåtur. Men lag nå en fin kveld først 🙂 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg