Alt ble gange 2 denne helga.

Det må jo bare nedtegnes i skriften.

I går, ja hvem skulle tru at jeg skulle få det til? Så kommer søndagen og bare slår til igjen, har roen kommet til denna sjelen? Jo riktignok er’n oppe grytidlig om morran, men det er nå greit da. Opp og ut er jo helt greit, ikke ut med engang da, litt sein morra går det an å ha, litt treg foran tv med frokosten og sånn, men så ut og gå. Hvem skulle tru at en kunne ha to slike dager etter hverandre.

Kan ikke huske sist jeg opplevde detta. 

Søndag og tur til Granli Varden.

Det ble en fin tur i lett snøvær opp til Granli Varden idag. Vi møtte hos meg og gikk på litt i overkant av en time. På toppen fant vi frem matpakka og kaffen. Det var noen glatte partier på turen, men vi tok oss alle opp og ned igjen.

Veldig fin tur, en litt roligere tur også, jeg har så “dårlig tid” når jeg går aleine og går for full maskin hele veien. Da er det trivelig med et litt roligere tempo.

Hva er vel mer naturlig å spise Kvikk lunsj når man har Kvikk lunsj lue.

Avslutningen på helga.

Som nevnt, det må nedtegnes at jeg både på lørdag og søndag har klart å ha så ro at jeg har duppa på sofaen begge dagene, etter tur. Det må regnes som et reint fenomen.

Nå har jeg vært en tur og fylt opp tanken på bilen, det var nok siste fylling i år så sant det ikke dukker opp en spontan tur føre Jul. Det er ihvertfall ikke planlagt noen lange turer på denna sida året.

Men skal si den WEBASTO dingsen bruker en del diesel. Kjørekomputer sier et forbruk 1,1L og utregning etter fylling ga 1,47L. Det er et ganske stort avvik. Men det får nå bare være, det er behagelig med en dieselbil som blir god og varm.

Lag en fortsatt fin kveld og lad opp til ei ny uke i morra. 

6 kommentarer
    1. Må være deilig med litt ro i kroppen. Det var i allefall trivelig å høre om! Ha en fin kveld 😊

        1. Takk! Pus og jeg har kollapsa på sofaen. Koser meg med ny bok, mens dyret har murre-konsert. Fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg