Detta ser ikke bra ut.

Det er faktisk greit at det er litt kaldere.

I går var det snø på skogen, litt fast dekke under skoa. I dag da jeg står opp er det varmegrader, snøen på skogen er falt av og det ser egentlig veldig grått og mørkt ut ute her nå. Det er hvitt på bakken så det hjelper jo litt, men om værmelding får rett nå fremover så spørs det om vi har så mye hvitt igjen på bakken om noen dager. Men tross varmegrader så kjentes lufta ute idag skikkelig gråkald ut, kaldere enn når det var -10’C.

Mandagen kom og den gikk like fort som den kom, nå fyres det i peisen og middagen er spist.

Lag en fin kveld. Her blir det en kopp kaffe, er det ikke det man drikker etter middagen 😉 

Middag kan være så mangt. Som idag…en skikkelig “gatemiks”. 
6 kommentarer
    1. Mildvær her og… I tillegg så dum at jeg ser på pressekonferanse fra regjeringa. Bare å bryte med alle vaner her: det blir rødvin, sjokolade og musikk på et stereoanlegg med kapasitet til å drive naboen fra vettet. Neimen ikke sikker på om det er nok til god kveld heller 🥺.

      1. Jeg holdt meg unna den pressemeldingen og tenker på hva jeg skal kjøpe neste tur jeg reiser til Sverige 😀 Nei fra spøk til alvor. Det er ikke mye motiverende å se nyheter om dagen, men jeg må nå si at den oppskrifta du har på å gjøre hverdagen bedre har jeg trua på. Rødvin, sjokolade og musikk…pokka bli bra det 😉 Jeg er så heldig at jeg ikke behøver å tenke på naboen og vrir på max volum 😉 Vi kommer oss gjennom detta også skal du se.

        1. Takk for litt oppmuntring 😊, få på seg et smil er alltid godt. Børstet støv av tung rock, katta fikk strittehale og gjømte seg på soverommet, og jeg føler meg hakket mer ovapå 👍.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg