Sånn.

Da skulle det være klart, nesten.

Der kom fredagen dalende, dalende som snøen har gjort det siste døgnet. Ingen store mengder her.

Fredagen kom, agendaen var langkosten, langkosten har fått sitt og nå står en tur til byen igjen for å vaske bilen. Det skulle jeg egentlig gjøre på veien hjem, men det var sååå lang kø at det droppa jeg.

Et par ting til på agendaen altså, vaske bil og et kaffe besøk på veien hjem. Men da, da skal filt tøflene på, de står klare på sofaen.

Helga er ganske åpen, bare søndagen som har en ting planlagt.

Lag en fin kveld.

7 kommentarer
    1. Her har jeg fått vasket hus i dag. Ah den følelsen når du kommer hjem og kan ta på tøfler er bare nydelig. Her daler snøen ned og jeg nyter det så lenge det varer, jeg vet jo at det er over snart og regnet kommer. Det er no dritt! 🤦‍♀️🤗

      Ha en fin helg kjære deg 🤗

      1. Ja nå skal tøfler på, kom akkurat hjem fra kaffe besøket. Nå skal beina høyt og kroppen i vater ei lita stund før øya detter igjen. Her er det på nippet til regn. God kveld videre til deg 😊

    2. Nei, så dæ..n – kan hanke inn YouTube- kanalen din på TV’n, jo. Da tar jeg et glass vin, og ser tur over Besseggen en gang til 😊. Ha fortsatt fin kveld.

        1. Kan ikke skryte på meg veldig stor TV, men 32’’ er nå noe annet enn mobilskjerm. Ble veldig fin opplevelse, altså !!!

          Kan ingenting om å lage film, men at det må være mye jobb skjønner jeg. Takk for at du deler !

          1. Takk for tilbakemeldingen. Moro at du ser filmene på kanalen min 😊 Det ligger litt jobb i det, men jeg synes det er en fin hobby. Først må jeg ut og gå/kjøre, oppleve, filme, så er det hjem og kose seg foran pc med redigering.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg