Verdier du ikke skjønner.

Verdier du ikke skjønner om du ikke deler interessen.

Nå sitter jeg her, med skjelvende fingre over ett tastatur og håper at jeg kan levere ett tilfredsstillende resultat. 

Pc’n jobber, jeg sitter og skjelver, fingrene vil ikke lystre, men jeg skal gjøre mitt beste. Filene legger jeg på to steder, jeg vil ikke miste noen før prosjektet er ferdig, dette er viktig!

En Amerika tur skal lages. En video, kanskje den må deles opp i flere episoder, som Kautokeino turen i fjor høst, den måtte deles opp i 6 episoder. Filene, ja de er verdt mer enn du kan sette deg inn i, om du ikke har dette som hobby, som lidelse, om du ikke er en Biker, en som har stor glede i å oppleve veien på en motorsykkel.

Jeg sitter her med videofiler fra kompiser som har oppfylt en drøm om å kjøre Harley i USA, disse videofilene er verdt mer enn du kan sette deg inn i, om du ikke deler denne lidenskapen.

Hva er målet med filmen.

Jeg har en enkel pc, en Lenovo gaming pc. Jeg har en gratis versjon av programmet Davinci Resolve videoredigeringsprogrammet. Jeg er sjøllært i alt jeg driver med, det jeg kan er det jeg sjøl har klart å tilegne meg i løpet av egne prosjekter. Nå skal jeg lage en film som skildrer en tur og ett minne for noen som har opplevd, jeg vil si, den ultimate mc opplevelsen. 2 uker gjennom USA på en Harley.

Jeg veit ikke hva som er på filene. Prosessen er lang og mye skal ses igjennom, men det er bare å starte med første dag og jobbe seg gjennom filene jevnt og trutt til jeg er ferdig. Igjennom prosessen må jeg også ha hjelp av reisefølget til å sette stedsnavn osv på de rette plassene, men det er litt frem i prosjektet.

Målet, ja målet. Målet er å lage ett minne de kan se tilbake på, en film de kan se og gjenoppleve turen på. Mine film kunnskaper ligger ikke i lage kunstneriske filmeffekter, nei minner der man kan sette seg ned med en kopp kaffe og se tilbake på en fantastisk tur og opplevelse.

Det er til sammen litt over 400 videofiler som skal gjennomgås, pluss bilder.

Om du vil se litt av det jeg har lagd fra før så kan du gå inn på linken her til min YouTube kanal. Her finner du en del filmer fra mc turene våre, og om du vil se jaktturen fra Kautokeino så ligger de også her. 

Ønsker alle en fin dag. Dette er pakke dag for meg. Klokka 1415 i morra går turen igjen til Trysil. Stedet der ro og nattesøvn går hånd i hånd.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg