Pakke og klar.

Det bare å få alt i bilen nå.

Pakke og klar til Trysil tur.

Alt er pakke og klart, fiskene har fått mat så de klarer seg over helga, jeg har pakke mat og drikke så jeg klarer meg over helga.

Bilen ble tanka opp i går. Det er bare å vente til klokka blir 1415 så er alt du ser baklysa på en 508 på vei nordover.

Denne gangen får jeg faktisk kjørt helt opp i dagslys, det kan jo bli en fin tur det 👌🏻Spotify har fått oppdatert sine spillelister så stiller blir det ikke i bilen oppover, sjøl om jeg er den eneste i bilen.

Ute her bikker gradestokken neste -21’C og temperaturen på fjellet forventes kald, på natta. Om dagen er det mildere, det blir nok en tur på skia i morra.

God fredag 😊

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg