Så du baklysa på 508’n?

Det var noen som fikk se dem.

Lite trafikk på vei til fjellet idag, så lite at det faktisk var mulig å kjøre forbi de som hadde lavere fart enn meg. Det er ikke ofte man får gjort en trygg forbikjøring på vei til Trysil, men idag gikk det. De fikk se baklysa på en 508 som hastet seg frem.

Vel fremme til masse snø og 12-13 minusgrader. Det ble en enkel mat, med brød til. Har med ost om det skulle bli en trang til det 🤣

Men jammen måtte jeg rygge siste biten opp, opp oppkjøringa. 508’n er helt super, men det er en bilbane bil. Hadde hjulpet mye om det var drift på bakhjula ja. Men jeg skal ikke klage, jeg kjører hit opp til 800moh på 0,4l 👍🏻

Ett par øl er inntatt og jeg kjenner at jeg blir ikke gammel i kveld. Men det spiller ingen rolle, har ikke kommet hit for å sitte oppe lengst mulig.

Men fredagen, den kunne ikke kommet mer beleilig. Jeg trenger ei pause.

2 kommentarer
    1. Nix så ikke dem, men jeg var nå ute med 3008 i Telemark 😉.

      Det «blå» bildet var vakkert 🤩! Håper du lar sinnet hvile i nået, ha en riktig god helg 😊

      1. Det var faktisk så lyst at kjørelysene ikke var på på hele turen, ikke rart du ikke så lysene helt til deg 🤣

        Over 9 timer søvn i natt, her er det sjelero 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg