Stille her.

Langt mellom innleggene.

Det langt mellom oppdateringene her. Skal denne bloggen hete -Dagen idag- bør den få noe hver dag. 

Det er langt mellom dagene om denne bloggen skal hete -Dagen idag- . Men det har vært et kjør føre Jul nå, hele høsten har vært et kjør. Så lite pc tid som jeg har hatt i denne perioden har jeg aldri hatt noen gang siden jeg kjøpte den første laptoppen, og det begynner å bli noen år siden nå.

Men nå har jeg tatt opp lokket og satt meg på stolen foran pc’n, det blir ikke lenger kjenner jeg. I morra ringer alarmen igjen og ei ei ny uke på jobb står for tur.

En rolig Julekveld.

Julekvelden ble feiret hos mamma og pappa, som i fjor, rolig og hyggelig med veldig god mat. Etterpå reiste jeg opp til brorsan og spiste dessert og pakket opp Julegaver.

Kjøretur på vinterveier.

1.dagen ble litt stille for meg så jeg satte meg i bilen og tok en kjøretur. Det ble faktisk 10 mil på den turen, bare rundt omkring i det jeg vil kalle nærmiljøet. Det varierte veldig på temperaturen på turen, i høyden var det bare -6’C og nede på lavlandet var faktisk -12’C. Det gjorde at snøen som kom oppe i høyde la seg på lyktene som ett tjukt islag så jeg måtte ut av bilen og skrape både lykter og LED-baren. Verken Xenon lampene på bilen eller LED-baren avgir varme så de iser igjen ganske fort. Men det var en fin tur, komme seg litt ut av huset.

I dag har jeg kjørt ut for å vaske bilen mildværet. Det hjelper nok ikke så mye på renhet, det er veldig klinete på veien, men det var nå greit å få av skiten som satt på etter alle Sverige turene før Jul.

Kjøpt ny mobil her jeg gjort, den veit jeg ikke om jeg er helt fornøyd med, men jeg skal prøve den ei stund til så får vi se om vi blir “dus” med hverandre. Ellers så må jeg finne en måte å få kjøpt en ny på. Mobilen er en sånn ting som bare “må være innertier”.

Ønsker alle en fortsatt riktig God Jul

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg