Ny gått i nysnø.

Rakk akkurat hjem før mørket.

Nå var det sannelig lenge sida jeg gjorde turen til Granli Varden. Sånn i bok perspektiv så er det mange sider sider jeg var der oppe.

Men idag, på nysnøen, gjorde jeg turen opp. Jeg var førstemann i boka idag. Om det kommer noen etter meg veit jeg nå ikke. Men det var fint å få være den som gikk i utrådd terreng i den fine vinterskogen.

Nå har det allerede blitt mørkt ute, Juletreet lyser fint i stua og temperaturen i rommet er god og varm.

Lag en fin kveld.

2 kommentarer
    1. Masse fin nysnø her også, hatt fin tur til nærmeste tjern i dag. Får prøve i morra også – det er varslet mildvær 🙄. Pakkesanger ferdig til kveldens pakkelek, skal bare løpe gjennom dusjen, så er det klart for årets lutefiskfest med vennegjengen. Garantert fin kveld, om ikke akevitten sparker for hardt 😂. Ha en koselig kveld, du med 😊.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg