Veit du hva?

Nå begynner jeg å bli så jævlig klar!

Altså, nå har Jula gått sin gang, det er vel overstått, Jula ble hvit, noe som er bra. Men nå, nå er jeg veldig klar for at det skal bli grønt og sommerføre.

Ja okey da, det er litt tidlig, jeg skal vente litt, til over nyåret, eller Påske, greit!

Rett på sofaen.

Det spørs nok ikke om det henger igjen litt detta som jeg hadde føre Jul. De tre siste dagene la jeg meg med 38 i feber hver kveld, det ble liksom to paracet og rett i seng den siste innspurten føre Jul. Og det var liksom litt sånn jeg fortsatte hjemme idag også, ikke med feber og paracet da, men energien i kroppen er rett og slett ikke til stedet.

Det ble rett og slett sofaen så fort jeg kom inn døra.

Hadde lyst på middag.

Etter litt tid på sofaen kjente jeg at behovet for noe å få i magen begynte å melde seg, jeg stakk hånda et par ganger oppi godisbollen, men det nok ikke det kroppen ville ha, så jeg stoppa det.

Nå står poetene til koking, surkålen ligger i vannet, sausen er klar og grønnsakene er klare. Det blir jammen meg det og Julepølse til middag idag, sammen med et lite glass…ja du ser sjøl på bildet 😉

Et glass vin, fylles skal det, nytes skal det, jo mer det er i glasset, jo større er nytelsen 🍷 

Et ønske om en fortsatt god kveld.

5 kommentarer
    1. Veit du hva ? Hør på kroppen du, spis middag og ligg på sofa’n. Der kan du drømme frem mc-sesongen 2023 😊. Tross alt er du jo råtass til å finne fine turer 👍.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg