Sommergave.

Categories Blogg

Til meg fra meg.

Sommergave til meg sjøl, ja hvorfor ikke?  

I går satt jeg her og så på videoer på YouTube filmet med Insta360 x3 kameraer. Jeg kikket bort på spisestue bordet der GoPro kameraene lå, ladet og klare. Så tok jeg opp mobilen og surfet litt på POWER Kongsvinger, hva koster egentlig ett Insta360 x3 kamera?

Jo, det var nå ikke gratis de greiene der. Men hvorfor ikke? Sparsomhet og mye ekstra jobbing har skal vel dryppe litt på meg også tenkte jeg. Så jeg satte meg i bilen og reiste til POWER. Jeg kjøpte meg kamera og tenkte at det får bli sommergaven til meg sjøl som en liten påskjønnelse for godt jobbet den siste tida.

Nå gleder jeg meg veldig til å ta det i bruk. Nå får jeg med meg absolutt alt på tur. Jeg trenger ikke tenke på kameravinkler når jeg kjører, eller er på fjellet med Tiril, Milla og Hermine. Alt jeg må tenkte på er å sette på kameraet tidsnok, resten ordnes i redigeringa 😉

Nyt dagen, det er fredag.

2 kommentarer

2 thoughts on “Sommergave.

  1. Gave til seg selv er undervurdert. For min del ser jeg på det som rein egenomsorg. Grattis!

    1. Takk takk. Ja man skal jo ta litt vare på seg sjøl også. Og det blir tur på skogsveier i løpet av helgen eller til uka håper jeg. Da kommer det endelig en ny film.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *