Så var det på’n igjen.

Nytt kamera, nytt program.

Så var det på’n igjen med nytt Insta360 x3 kamera, nytt program og mye nytt som skal læres i redigering. Men det er jo bare moro, å lære noe nytt, kanskje. Håpet er jo at det skal gå lettere å redigere når jeg bare har ett kamera, ei fil å forholde meg til.

Dette tar nok litt tid, men det skal gå seg til. Det ble en liten test av kameraet idag når jeg klipte plen. Det var første møtet med alt nytt. Jo da, jeg fikk det til. Noe ble det ut av det. Ikke noe jeg skal dele, men det kommer nok ett eller annet virvar av en snutt snart.

Det er mulig det blir en tur til skogen på mc i helga eller til uka. Da skal jo selvfølgelig kamerat være med. Så får vi se om jeg klarer å fange en fin dag jeg kan dele.

Programmet er ikke så ulikt det jeg er vant til, men det ser ut til at jeg må redigere i to omganger. En for å avgjøre kameravinkel, en for å klippe det som skal være med. Eller om jeg kan gjøre alt i gang, det har jeg ikke helt oversikt over ennå. Finner det ut etter hvert.

Ha en fin kveld av det som er igjen av denne fredagen.

På keb.blogg.no finner du litt forskjellig slik en hverdag kan se ut her. Les og kommenter gjerne.
Posts created 1922

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top