Hva gjør du når det klør i høyre hånda?

Categories Blogg

Wash’n go.

Dagen idag – den starter rolig og fint med masse sol, endelig kom varmen tilbake. 

Sola skinner og varmen kjennes når jeg tar opp verandadøra og utgangsdøra, jeg synes det er godt å kjenne sommeren blåse gjennom huset når det er sommer. Bortsett fra all pollen som legger seg overalt, men det har jeg midler mot, vaskebøtta og filla er ikke langt unna.

Etter en kopp med kaffe i strålende sol var det å finne frem bøtta, svampen og vann. En liten dash med Salo, ja jeg bruker Salo på mc’n og bilen, sikkert til en lakkerers store fortvilelse 🙄 Men etter turen i går så KTM’n ut som om den hadde vært på tur i Sahara, her var det mer enn bare en liten dråpe Salo som måtte til. Det ble en hel sprut i bøtta. Det var ikke reint lite støv som lå i kriker og kroker.

Der sto nå KTM’n rein og fin, bilen rein og fin. Og der tenkte jeg de skulle få stå idag og sole seg.Men så begynner det å klø i høyre hånda! 

Jeg prøver å riste det av meg så godt jeg kan, finner meg en ny kopp kaffe, setter meg i sola, men ingenting hjelper. Jeg må gi etter 🙈

Jeg går rett i på soverommet….

….og finner igjen Kevlar buksa….hva trudde du jeg skulle på soverommet 😂

Kevlar buksa henger over sengekanten fra i går. Jeg hopper i buksene og så er vi i gang igjen. En liten tur blir fort til 13 mil når du setter GPS’n i adventure modus. Så nå er ikke lenger KTM’n rein og fri for støv lenger. Nå ser den ikke så ille ut som i går. Og kløen i høyre hånda, jo den er borte 😁

Så var det dette GoPro kamera da…😉

 

-Dagen idag- ja. Den hadde ikke de store overraskelsene. Morgendagen veit jeg har ett annet innhold 🤷‍♂️

Men nå er det natta. Idag er idag, i morgen er morgen.

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *