Så var det over.

Det går så altfor fort.

Så var det over igjen, helga, den går så altfor fort. 

Men planer for neste helg er allerede lagt. Det gjelder å ha noe å se frem imot. Det er selve lyset i tunnelen det. Og sjøl med en gradestokk som synker like fort som minuttene går, med utsikter helt ned mot -21’C til helga, så er planen å gjøre turen til Trysil.

Denna helga ble fylt med en tur til Jessheim på fredag ettermiddag for å få ei litt kortere stang gjennom tunga, MC messa på lørdag, og til slutt en stille og rolig søndag idag med en tur til Granli Varden. Ja så er det godt å allerede nå ha noe å se frem til til helga.

Bilen er vaska og klar for ei ny uke. Den er nok litt mer klar enn meg, sjøl om jeg også er nyvaska. 

Denna har jeg ønska meg lenge.

En benk, det har jeg ønske meg lenge. Jeg har alltid ville hatt en benk ved spisestue bordet. Stoler på ene sida og en benk på andre sida. Idag satt jeg tilfeldigvis og bladde litt gjennom Finn.no og der dukket det opp en benk på Skarnes. Jeg sendte kjapt en melding, og den var fortsatt til salgs. Så da ble det en tur til Skarnes.

Nå skal resten av kvelden brukes til litt tv. Det blir noen knekkebrød foran tv’n, kanskje ett glass med rødt og en episode eller to med Yellow Stone.

Lag en fin kveld og lad opp til ei ny uke med det du måtte ha på agendaen 😊
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg