Når du ikke ønsker deg noe.

Å være så fornøyd at du ikke ønsker noe av det du ser.

Det er en merkelig, men også en litt god følelse. 

Turen gikk til Mc Messa 2023 idag. Brorsan og jeg tok en fransk en, altså Peugeot’n og gjorde en tur til messa. Alltid når man går på slike messer så er det slik at man ser med lange blikk etter alt man ønsker seg. Man går og prater om at “den skulle jeg hatt”, “en slik sykkel kunne jeg tenkt meg”.

Men denne gangen, denne gangen var det ikke en slik følelse gjennom hele turen mellom alle de som stilte ut sine forskjellige mc merker. Det står mye fint der, men det er ingenting som jeg har lyst til å bytte til. Jeg er så fornøyd med den sykkelen jeg har nå at det er ingenting som frister. Ikke en gang da vi gikk innom Harley Davidson stand fikk jeg tanken om at det var noe der jeg kunnet ønsket meg. De syklene er ikke noe bedre enn de vi har idag, annet enn at de er splitter nye. Jo riktignok har de fått navi skjermen og bluetooth, men jeg har navigasjon på min også, en Garmin enhet, mc enhet. Den viser akkurat det jeg trenger, kan også lett oppdateres via usb på pc’n. Bluetooth, jo det har jeg også. En liten plugg står i aux inngangen på stereoen min, gjennom den streamer jeg musikk og radio fra mobilen akkurat som jeg vil.

Oppgradering av motor til 97hk? Nei det er det overhode ikke noe behov for. jeg har 87hk i min originale 103 motor, det er mer enn nok til å holde farten på veien med full oppakning, og miste lappen, tro meg 😜 Jeg har ikke mista lappen, men tro meg, du kan lett gjøre det om du skulle bli målt langs veien 🤫 Så lar vi den ligge…

Men trivelig var det. En dag på tur med brorsan, bare slaffe rundt alt som har med mc å gjøre. Det er ett godt tegn på at vi nå nærmer oss en ny sesong på Harley’ene våre. Det skal bli en velsignelse å få tatt første turen i vår, jeg kan nesten ikke vente med å komme meg ut på veien.

Men det ble en dyr tur. 

Jeg har sagt ett par år nå at jeg skulle hatt meg en ny hjelm. Den jeg har nå har litt “feil” farge til å passe til Harley’n. Så da jeg fant en hjelm med passende farger så måtte jeg bare dra kortet. Hele summen jeg hadde klart å spare i februar gikk i en feil. Men jeg veit at når jeg setter meg på Harley’n til sommeren så er det verdt hver eneste krone.

Dette er en hjelm som kan brukes både som helhjelm og halvhjelm. Veldig praktisk for en som bruker briller. Jeg lurer bare litt på hvor jeg skal feste kameraet når jeg skal filme 🙄 Men jeg finner sikkert en løsning.

Det ble ikke så mange bildene fra messa idag. Vi prata oss helt bort så jeg glemte å knipse bilder. Men som sagt, vi er så fornøyde med det vi kjører at det var ikke noe som fristet.

Vel hjemme igjen, 

Vi hadde ikke spist frokost noen av oss da vi dro hjemmefra så mat var noe vi måtte se litt etter etter ei stund. Men køene var helt enorme ved alle matstasjoner, det gadd vi ikke. Så det ble en liten bagett og en brus, sittende på gulvet langs veggen.

Det ble litt bedre mat når jeg var hjemme igjen, ett godt cowboy måltid til en episode med Yellow Stone.

Bytte, nei det blir ikke aktuelt! 

Tar du en titt innom YouTube kanalen min så vil du se at det ikke blir bytte av noen sykkel her på ei god stund, veldig god stund. Bedre førermiljø enn det jeg sitter i nå, det skal du leite lenge etter.

Ta en titt. Her fra klubb turen i fjor til Lysebotn.

Ønsker alle god kveld. Her nytes ett glass vin med Wolbeat på stereoen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg