Endelig.

Nå er det fredag min venn.

Yeesss nå er det endelig fredag igjen. Denne har jeg ventet lenge på, venter på alle fredager, men denne helga skal jeg og brorsan på mc messe. Det er mange år sida sist faktisk. Men i morra er bare to gubber aleine på tur til paradis, mc messe.

Men først, i ettermiddag blir det en tur til Jessheim igjen. Jeg skal se om det ikke går å gå byttet til en litt kortere stang i tunge piercingen. Det har gått to uker nå sida jeg tok den.

Vi sees etter neste tur.

Frokost er inntatt.

2 kommentarer
    1. Det aner meg at du stråler omkapp med sola. Fin start på vårmåneden vel 😊.

      PS! Husk siklesmekker…. 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg