Oppdrag fullført.

Nå er det ikke mer igjen, av meg eller dagen idag.

Mandag og agendaen fullført til fulle.

Målet var isbading med ett minutt i vannet – det ble 5 minutter!!! Så var det turen til Granli Varden – utført!!! Jonas og jeg dro til med 5 minutters bad, Simen klamte vel til med borti 6 minutter og Hanne kjørte på med 3 minutter. Er en hardbarket gjeng detta 🙂

Det var en aktiv og hektisk dag. Alle punkter fullført, med tider i vannet som var noe helt annet enn jeg hadde trudd jeg skulle klare. Så med et par bilder her sier jeg bare God kveld, jeg trenger en varm dusj og litt mat 🙂

Film må vi vente med til i morra 😉

6 kommentarer
    1. Må jo bare være imponert over dere !

      Selv hadde jeg det nok best i sofakroken, med pinnekjøtt – og ikke minst : min favoritt-roadmovie ever. Thelma & Louise ❣️

      Skal tusle tur rundt tjernet når filmen er ferdig.

      Nå må du da få sove godt God natt 😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg