Da var vi der igjen, mandagsbollen med “kønn”.

Klar for ny uke.

Da sitter jeg igjen med en bolle “kønn” til frokost og er klar for ei ny uke. Den forrige uka gikk jo noe så helt vanvittig fort, det har for så vidt helga også gjort. Det ble et hektisk døgn fra fredag til lørdag, sjekk her. Det gikk jo bra det også, til tider veldig sliten, litt vondt, men mest moro. Det har ikke vært ordentlig moro før du har hatt litt vondt 😉

En liten tur ble det også på ATV i går, den skulle bli så mye lenger, men jeg så at en kompis av meg hadde kommet hjem fra sin tur, da ble det innom han og kaffe. Men ei mil fikk jeg kjørt. Den turen var mest for at jeg skulle filme litt så jeg hadde noe materiale å øve på Davinci Resolve 17 programmet. Redigeringa går tålig greit, det er farge redigering som er det neste jeg skal sette meg litt inn i den nå.

Ellers så er det vel en ny bade runde idag. Det er vel noen nye mål som skal utføres, stå minst ett minutt i vannet, uten å duppe hode under. Jeg er redd jeg kommer til å fryse noe helt forferdelig på denna turen, men jeg skal nå prøve så godt jeg kan. De to forrige gangene har vært kjappe dupper under med hode.

Ukas mål.

Denne ukes mål er å besøke Granli Varden hver dag, uansett å seint det blir så skal jeg prøve å gjøre en tur til toppen hver eneste dag. Det er et mål. Om jeg har motivasjon til det, vi får se, i dag kan det bli seint med tanke på isbading. Lag en fin mandag, det kan bli hektisk 😉

8 kommentarer

Siste innlegg