Er det ikke litt rart?

Er det liksom ikke nok plass i sofaen?

Jeg finner liksom ikke plass i sofaen til beina jeg, nei de ligger liksom best på bordet, rart, med den digre sjeselong sofaen. 

Jeg får endelig til en rolig morra. Våkner rundt 0800 og ser rundt meg at dagene blir lysere og lysere om morran. Det er godt, lysere tider i møte. Null stress med å komme meg ut av senga, svipper en liten tur på do, går faktisk tilbake til sengs og strekker litt til på kroppen. Om jeg kan si at noe er magisk så er det at jeg får til nettopp detta.

I den siste tida har jeg lurt inn en Stars Wars film i ny og ne, idag så jeg den siste. Kokt egg, knekkebrød og eple som dessert ble menyen til filmen.

 

 

Men beina på bordet? Jo det er slik at når jeg skal se en film, med litt godt med lyd på hjemmekinoen, da må jeg sitte i midten, rett foran senterhøytaleren, da må jeg slenge beina på på bordet 😉 Det har i mellomtida blitt en tur på ATV’n, med GoPro kameraene med, men mest for å fortsette meg å lære å bruke sync og Davinci Resolve programmet.

Nå er det middag, trur jeg, om det er noe i skapet jeg har lyst på, ellers blir det knekkebrød. Lag en fortsatt god ettermiddag. 

5 kommentarer
    1. Man slapper ikke skikkelig av før man kan sitte akkurat slik man ønsker selv, så hvorfor gjøre noe annet enn det som passer deg. Sleng beina på bordet og kooooos deg🤗

      1. Det var godt å høre. Nå er årsmøte i klubben ferdig, jeg tar en øl og en pose med chilli nøtter før jeg skal legge meg. Slenger beina på bordet 😉 Ha en god kveld.

    2. He-he, vi har alle vårt 😂.

      Husker unga til eksen, som sto storøyde foran sofaen: Vi har aldri sett en voksen som sitter sånn som deg…..

      Skredderstilling forblir, til den dagen det fysisk blir umulig 😉

      1. Veit du hva, det er litt rart det der. Noen ganger så føler jeg at jeg er “for gammel” til å sitte i indianer stilling, eller skredder stilling, at jeg liksom må sitte “riktig” som en voksen…veit du hva…da blir jeg aldri voksen, helt til gikta tar meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg