Det skjer noe i filmverden jeg ikke er helt fornøyd med!

På ett eller annet vis blir filer borte.

Det har skjedd før, filer blir borte under filming. Jeg har ikke lagt merke til at det har skjedd under sommer filming, men på vinteren har jeg opplevd detta flere ganger. Denne gangen er det filer fra GoPro 8 kamera som blir borte. Det er litt synd for det er ansikts bilder som jeg skulle brukt i filmen, nærbilder av ansikt når vi står i vannet.

Kan være for at det er for kaldt, eller kanskje jeg må kjøpe meg nye minnekort, de er godt brukt. Men det ble film av alle som badet i går. Det ble satt noen personlige rekorder i går på alle sammen. Tøffinger 😉

Lag en fin dag. I efta blir det Varden og redigering av filmen -Isbad og tur til Granli Varden. 

3 kommentarer
    1. Åh så irriterende at filer blir borte 🙄 Håper de plutselig dukker opp igjen, dere er virkelig noen tøffinger, det er imponerende at dere klarer 5 minutter i isvann.

      Ha en fin dag KEB🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg