O’man hva skjedde?

De beste tinga skjer når du ikke har planer og det kommer ei tekstmelding på mobilen 😜

Ei tekstmelding er ikke vanlig å få på mobilen, nei det er som regel Snap eller Messenger som plinger inn, vanlige lyder liksom. Så når det plinger inn ei tekstmelding, en sms, som sier bip-bip, på min mobil, ja da blir jeg veldig nysgjerrig 👀

Når du da i tillegg ikke har lagret nummeret… 

Klokka 18:47 kommer sms’n.

God kveld. Du får ta deg en tur til Tråstad så skal vi skjenke oss litt. Hilsen Irene og Johnny.

Altså, jeg var ikke sein om takke ja til den invitasjonen 👍

En helt fantastisk sommerkveld.

Det er jo slekta, han Johnny, så klart jeg ville ta meg en tur. Skyss var det litt snaut med, men drosjenæringa skal leve den også så jeg ringte etter en bil. Noen minutter etterpå var jeg på verandaen til Irene og Johnny.

Her ble det så trivelig, så trivelig at jeg utpå natta måtte ta en liten Nap-timeout 😂

Johnny har jeg jo ikke visst hvem er, jeg har veldig dårlig oversikt over slekta mi, men felles interesser bringer folk sammen. Og det skulle bli motorsykkel og gruppa Mc Turer Kongsvinger som gjorde at vi fikk kontakt.

Det ble utrolig trivelig detta. Så moro å kunne sitte å prate over noen øl, Rose vin og til slutt akevitt.

Det var vel da lyset gikk 😜

Som sagt så har jeg jo ikke kjent Johnny, så når han forteller litt fra sitt liv ble jeg bare sittende med øra på stilker. Tenk når du har klemt Shania Twain, da har du noe i minneboka som ikke mange andre har. Veit du, jeg reiste meg opp og ga’n Johnny en klem på samme kinnet 😁

Så ble det Nap-timeout.

Når og hvordan, neimen om jeg veit, men jeg våkna på benken på verandaen sånn rundt 04:00. Jeg satte meg opp med et stort smil. Der var jeg pakka inn med tepper og pledd. Så lista jeg meg pent gjennom huset, ut på gata og smilte fra øre til øre etter en slik trivelig kveld. Det var nesten så jeg danse litt bortover fortauet der. Hadde det regna så hadde jeg vel tatt Singing In The Rain over gamle brua…🎶

Veldig fornøyd gikk jeg over brua, tenkte jeg skulle gå rett til taxi sentralen. Men så hadde jeg litt lyst på ei sånn bensinstasjon pølse, med ost og bacon. Det er sånn fin nattmat når man har vært utpå en tur.

Så det ble en tur innom CK i Arkovegen før jeg gikk tilbake til taxisentralen. Derfra ble en det hyggelig tur hjem og i seng. Nå hadde klokka blitt 06:00.

Tusen takk for en helt super kveld.

Ja tusen takk til Irene og Johnny for en helt super sommerkveld på verandaen. Idag måtte Ultra’n stå, men vi ses igjen på Krakken og med motorsyklene på veien 🏍️

En fortsatt fin kveld til alle. 

 

4 kommentarer
    1. Det var nå snilt at de pakka deg pent inn 😂. Litt dårlig med tropenetter denna sommeren 😉.

      Pottitbrennevin er greit når du sitter – må bare ikke reise seg opp! Sikkert der lyset gikk 😆.

      1. Tropenetter får vi nok ikke se denna sommeren 😒 så det var godt med pledd rundt meg. Var så god og varm da jeg våkna så 😊

        Må være litt forsiktig med slik pottitbrennevin 😱

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg