Noen skriker etter innhold.

Innspurten starter nå.

En ting er sikkert, de tre ukene som har vært nå har gått så altfor fort. Det er ennå ei uke igjen, innspurten.

Så denne uka burde jo blitt fylt opp med ett eller annet…? 

Det kan bli en veldig omstilling å begynne å stå opp etter klokka igjen, spesielt når morran her nå soves til borti 11:00 😬 Noen dager har vært sånne tidlig dager, men jevnt over har det blitt veldig seine oppvåkninger 😀

Idag er en slik dag. Jeg våkner og ser på klokka som er blitt 0945, men jeg er ikke ute av senga før den er passert 11:00 GØTT 🤩

Noen står å skriker etter innhold. 

Agendaen idag? Er helt nødt til å gjøre en tur på butikken, kjøleskapet har fått veldig lite oppmerksomhet i det siste og skriker etter innhold 🤣

Vi tar dagen som den kommer 👌🏻 Lag en fin en.

2 kommentarer
    1. Detta kommer ut gæli, uansett hva jeg prøver meg med 🤪, men det er da fint at du holder deg i senga 🤣. Har fulgt deg ei stønn nå, så jeg satser på at (søvnforstyrrede) du misforstår meg rett 😉.

      Sjøl om hverdagen snart kommer, så varer jo mc-sesongen litt lengre – og FOR en ferieminnebok du har laga deg 😊.

      1. Kom da fint det du skulle si da 👍🏻

        Håper på litt mer fart føre uka er omme. Hadde en veldig trivelig kveld i går 👌🏻 Var hjemme kl06 idag 🤣

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg