Nytt prosjekt åpnet.

Karmenkynna video.

Tross litt fjernkontroll utfordringer på turen så ble det med filer hjem som skal redigeres. Denne gangen er det turen til Karmenkynna i Lekvattnet som skal bli et lite videografisk minne.

Første punkt på den agendaen er å laste ned alle filer som skal brukes. Jeg har bilder og video fra egne kameraer og mobil, men jeg har også fått, som på den andre filmen da vi spiste lusj på festningen, fått video og bilder fra andre som var med på turen. Detta skal jeg prøve å flette sammen i redigeringa.

Men nå er det først en tur på jobb, så skal hjulet av Harley’n og så må jeg begynne å se litt på pakkinga til helgas fjelltur, og så…så kanskje jeg får noen minutter til detta prosjektet. Tida vil vise, den som lever får se.

Lag en god dag. 

2 kommentarer
    1. Litt usikker på om en trike ville kjennes ut som bike (ordspill tilsikta), selv om du sitter åpent. Trike kunne jeg kjørt, så hmmm…

      Artig klipping, både med bevegelige ruter og ruter bevegelse/stillbilde. Kan ikke «fagspråket» jeg, men satser på at du skjønner meninga 😉. Dra gjerne på med flere forbikjøringer når det er mulig – fint å få et glimt av de andre syklene som er med!

      Ha fin, om enn travel kveld 🙂

      1. Takk skal du ha 🙂 Det er både moro og tidkrevende å drive med filming og klipping, så det er moro å få tilbakemeldinger 🙂

        Dagen er litt travel, kom inn døra for litt sida og akkurat ute av dusjen. Nå er det kveldsmat og litt tv 😉 Ha fin kveld videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg