Blir litt skremt i ettertid.

At detta gikk bra.

Jo selvfølgelig tar jeg en kontroll på Harley’n når jeg skal ut. Men det er jo ikke slik at den blir løfta opp i været og rista og ruska i for hver tur. På den forrige turen, den til Karmenkynna, da blei hjulstøyen så høy at jeg fikk litt dilla. Det har vært litt støy før også, det kom etter at jeg hadde fått på nye hjul.

Jeg har trudd litt det at det er nye harde hjul som har gjort det. Men så var det en kompis som kjørte på samme hjul, og samme sykkel type, ingen hjulstøy. Jeg fikk hjelp til å løfte framhjulet opp når vi satt på Krakken, og der, da var det ikke tvil…hjullageret var ferdig!

Så nå har Harley’n fått kjøre karantene til nye lager på plass. Det er bare det at det rekker jeg ikke denna uka 😛

Fortsatt god kveld. 

2 kommentarer
    1. Atte NÅ kan du ta litt pause med dissa nesten-greiene ! Noen av oss har sarte nervesystem 🤣.

      Du skal uansett på topptur til helga (tror jeg 🤔), og drar med bil. Blir så bra så 😉.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg