Nøkkelen i døra.

Ikke et steg på utsida.

Det ble en innedag idag. En veldig innedag, jeg har faktisk hatt så innedag at jeg ikke en gang har låst opp utgangsdøra idag 🤣

Den friske lufta jeg har fått idag har vært gjennom vinduene som har stått på vid gap.

Men det ble en produktiv dag, om jeg kan få kalle det det, når jeg klipper sammen dag nr 2 på klubbturen. Den er i lagring/opplasting modus nå. Kommer vel ut i morra tenker jeg.

Nå er det litt kveldsmat og en film som står på agendaen. Lag en fin kveld.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg