Nesten greit…

Jeg kan under sterk tvil og skepsis ta en dag med detta.

Jeg hører det durer på taket når jeg våkner idag, jeg våkner egentlig ganske tidlig med tanke på at jeg ikke var i seng før klokka 03 i natt. Men å stå opp, nei, det durer jo på taket, blir liggende med mobilen på senga til klokka passerer 10.

Så starter dagen litt smått med å sette på en klesvask, sengetøy og håndklær-dunken var full. 

Så kommer det en regndag da. Den torden som var spådd i går og natt, den hørte jeg aldri noe av, men regnet kom. Nå er det midt på dagen, litt over det også, så planen blir rett og slett å ha en klesvask-dag, en film sitter i Blu-ray spilleren og en litt mer enn knekkebrød eller “kønn” frokost er spist. Det blir rett og slett en husdag idag. Det er nesten så det er greit med en slik dag, bare nesten.

Vi får se hvor lang tid det tar før jeg blir rastløs. 

Kan jo prøve å bli ferdig med dag 2 av klubbturen også…har jo slikt å gjøre 😉

Lag en fin dag. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg