Dessert i blomsterpotte?

Serveres i blomsterpotte.

Det var det første jeg tenkte når jeg så bollen, får jeg servert desserten i ei blomsterpotte?

Men det var jo ikke det da, det var bare en veldig djup bolle, en det var veldig god plass til sjokoladepudding oppi. Mamma fylte 74 år idag så det var kake og kaffe idag, og sjokoladepudding i en veldig djup bolle 😉

Ikke helt klar, men detta var siste gangen.

Jeg skulle rett hjem og ta kvelden litt idag, men jeg var ikke helt klar for å avslutte, er vel ikke det ennå heller, men nå er det ikke noe mer som skjer denna dagen. Jeg tok en spasertur opp til Granli Varden, men det var siste gangen jeg spaserte den, ihvertfall aleine, den får løpes neste gang 😉

Så da…da får jeg finne på noe her, som, ja, hmmm, jo, jeg kan jo begynne på filmen av dag 2 av klubbturen 😀 Dag 1 er klar, overraskende fort gjort denna gangen. Kanskje jeg har fått til en god Workflow 😉

Dag 1 er klar og den kan du se her. Bli med på en tur gjennom fantastiske veier og om omgivelser og en som sitter å skravler gjennom hele filmen 😀

 

 

8 kommentarer
    1. Stemmer 😃. Det er den veien sabotørene tok etter sprengning, og videre inn på Hardangervidda til hytta.

      1. Det var den veien jeg trudde vi skulle gå, men havne på en helt annen sti. Så jeg må nok opp med fjellskoa en tur til ja. Det er visstnok mulig å bestille den turen med guide og overnatting på den hytta. Det frister 🙂

    2. Kosa dere i Eidsborgkleivene, ja. Kan hviske deg at det ikke er gøy å kjøre oppi de traktene på vinter’n …..

        1. Nå kan jeg lykkeligvis bare dra på tur for å gledes over omgivelsene 🤩, men en gang var det en del av jobben å av og til svinse rundt i Telemark.

          Muligvis partisk så det holder, men det er faktisk litt go’følelse når andre liker fylket mitt 😊😉.

            1. Ryes vei…det er der Sabotørene gikk opp, i følge kartene inne på Vemork museet. Se der, ja jeg er ikke ferdig med Rjukan 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg