Nære på.

Det behøver ikke gå fort.

Nei du, det behøver ikke gå fort for å nesten kjøre på rådyr. Jeg var på vei til postkassa mi, farten var sikkert rundt 10-15kmt.

Altså, det gikk sakte. Likevel var det nære nok til at jeg skvatt til da 4 rådyr hoppet ut i veien foran meg.

Inn fra høyre kom de, men det som var så rart var at dem hadde det slettes ikke travelt med å komme seg unna meg og bilen da de først var i veien.

Nei da, da ruslet de foran bilen, stoppet og snudde seg og så på meg før de hoppet ut på jordet.

Det var en fin velkomst komite å møte på vei til postkassa.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg