Mot soloppgang.

Ikke alltid mot sør.

Å komme seg opp om morra kan gi mange fine øyeblikk. Og fordelen med mørketida er at du behøver ikke stå opp så grise tidlig for å få med deg soloppgangen. Skal jeg tru mobilen min så er det soloppgang 0803 i morra. På den tida er jeg allerede på hjul.

Ulempen er at ettermiddagen også da blir kortere, dagen blir veldig kort. Men så får vi finne det positive, det er sesong for myslys. 

Så midt i skrivinga mi kommer det nok et anrop fra en utenlandsk operatør…

-Hello hello, hører jeg i telefonen.

-I’m not interested, svarer jeg.

-In what, I what, svarer personen.

Jeg legger på og håper at denne personen tar hintet om ikke ringe igjen.

Det har vært noe helt vanvittig med slike telefoner de siste ukene. Alle skal ha deg til å åpne krypto valuta kontoer. Men etter at jeg har pratet med noen av dem så har det blitt rolig fra flere av dem. Jeg synes dem er litt på kanten til frekke som bare ringer til alle døgnets tider så nå skal jeg være like frekk mot dem og blankt avvise med et kort spist svar.

Men nok om det!

Nyt heller et bildet fra i går kl 0808 om morran på vei inn til Kongsvinger. Det er lett å kjøre bil når sola hilser deg god morgen ☀️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg