Lurer litt på når det snur?

Trenger en oppsving.

Det virker som om jeg er i en uflaks periode nå, en veldig lang en. 

Nå er det tredje bilen jeg sliter med, det vil seg ikke for meg og kjøretøy virker det som. Ikke nok med at dynamoen gikk midt i sommerferien, men på vei hjem fra jobb i går røyk jaggu multireima på Mercedes’n også. Det virker som om det aldri tar slutt detta…🤷‍♂️

Det er vel lov å si at man begynner å bli lei alt?

Men så skal man jo leite etter noe positivt da, alle sier det, leit etter noe positivt…kyss mæ!!!

Jeg leite lenge, det er ikke lett å finne noe positivt når bilene stadig vekk ryker. Men jeg får vel være glad for at jeg ikke sto tre mil unna Trysil da det skjedde, liten trøst, men jeg får ta det jeg klarer å rote frem av positive ting da…

Men det går på stumpene her nå, nå er alt jeg har av overskudd brukt opp og borte! Jeg snakker ikke om penger.

Hadde vært hyggelig om Hamar hadde slått på trå’n en kveld. 

4 kommentarer
        1. Er det lov å kalle det der en liten positiv tanke, tru?

          Hold på MB’n ei stønn du – skal se det går seg til, sjøl om det er greit å være møkk lei innimellom.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg