Målet er oppnådd.

Det var på hekta.

Jeg har prøvd i 3 dager nå å få til å vaske gulva, det er ikke så vanskelig, det er bare det at det dukker opp ting som gjør at dørstokkmila blir litt lang. Den ene dagen fikk jeg noe å tenke på, den andre dagen dukket det opp en annen forespørsel.

Idag, idag fikk jeg det til! Men det var på hekta nå også. jeg satte i gang middagen, den tok mye kortere tid enn jeg trudde, eller så gikk tida mye fortere enn jeg hadde trudd, så det ble middag midt i vasken, men nå er gulva vasket. Støvet, ja det får ligge litt til, jeg kan da ikke gjøre alt på en gang 😉

På veien hjem var det en liten helge-feiring med Volbeat på altfor høyt volum. 

Fredags klar.

Nå er gulva vasket og middagen spist. Nå er det vel på tide å vaske gubben da, gjøre seg klar til helga. Men jeg gnur litt på en liten ting, skulle jeg stått opp tidlig i morra og filme soloppgangen? Jeg har prøvd 2 ganger før. Den ene gangen ble det snø i stedet for sol, andre gangen gikk jeg for seint ut. Vi får se hva det blir til, det vil mye av denne fredagskvelden bestemme.

Lag en fin kveld. Her er lysene tent og jeg skal straks innta sofaen med en kald, en varm og noe rødt i glasset 😉

2 kommentarer
    1. Bedre med litt støv i krokene enn et reint helvete 😉.

      Prosecco-skål – og ha god helg hva enn du finner på 😊.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg